Online magazines

30 maart 2022 Betrouwbare en onmisbare vakkennis

Online versie bekijken
initiatief voor duurzame e-commerce

Hoe duurzaam zijn onze online aankopen? Voor zowel webshops als consumenten is het meestal niet duidelijk wat de impact is van hun verpakkings- en verzendingskeuzes. In het project Green Last Mile (e-Pack) zal VIL, in samenwerking met vijftien bedrijven, een uniforme rekentool ontwikkelen die webshops, logistieke dienstverleners en consumenten zal helpen om duurzame keuzes te maken.

Tom D'Halluin - Hoofdredacteur

De opmars van online winkelen is in een stroomversnelling gekomen. Niet alleen kopen steeds meer Belgen online, ook het aantal pakketjes per Belg stijgt en het online aanbod wordt steeds breder. Dat zorgt voor een steeds groter debat over de duurzaamheid van e-commerce.
Wat begon als een trend, heeft stilaan een vaste plek in de winkelrekken veroverd: ijskoffie. De markt blijft in volle evolutie en de focus ligt vandaag op suikerreductie, meer natuurlijke ingrediënten en duurzaamheid.
De huidige situatie in de Zwarte Zee-regio heeft zwaarwegende gevolgen voor de bakkerijsector.
Je onderscheiden van de concurrentie, op die manier steeds meer trouwe klanten aantrekken en dus meer omzet draaien, dat is voor elke onderneming mogelijk en met elk budget. Het gaat om je aanpak en daar hoort een huisstijl bij.
Op de uitreiking van de gia-awards in Chicago tijdens The Inspired Home Show, greep Dupont (Zwevegem) net naast een internationale award. Deze vijf landen vielen wel in de prijzen.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.