Volgens de Market Monitor van BeCommerce blijft online shopping groeien. De sterkste stijger in online aandeel voor uitgaven tijdens het tweede kwartaal van 2021 is de categorie Food/Nearfood met een stijging van 51% vergeleken met diezelfde periode vorig jaar. Meer over deze evolutie en andere voedingstrends leest u in dit online magazine.
Gekozen Product van het Jaar is 'The Brand of Innovative Brands'. Het is een marketingwedstrijd die merken helpt hun productinnovaties te promoten via consumentenopinies!
De wereld van voeding is constant in beweging en is eveneens een weergave van maatschappelijke ontwikkelingen en voorkeuren van de consument. Met het oog op 2022 pogen we uit de stroom van evoluties vier belangrijke voedingstrends voor u uit te lichten.
De 8ste Europese Retail, Bio & Food Service vakbeurs over Vegan, Plant-Based, Free From, Less, Organic, Natural, Dieet, Healthy Lifestyle, Ready-to-market-solutions en Better-for-you Vleesvervangers, Snacks, Low, Dry Food, Bakery, Allergenen vrij, etc.
Een ‘futureproof’ voedingsbedrijf werkt energiezuinig. Fevia Vlaanderen lanceerde daarom het EFES (Easy Food Energy Savers) proefproject, waardoor kmo's gratis een beroep kunnen doen op een ‘ontzorger’. Benieuwd naar de aanbevelingen en resultaten?
De proeftuin ‘AR/MR support voor laboranten, procesoperatoren en onderhoudstechnici’ van VLAIO creëert een raamwerk voor het toepassen van AR en MR. Projectleider Fabian Di Fiore van UHasselt legt uit wat er binnen die proeftuin gebeurt.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.