60-plussers verantwoordelijk voor helft economische groei
Dit jaar is 50% van alle Nederlandse consumenten 50 jaar of ouder. Ook in België is dit in 2021 een feit. Om een beeld van dit marktsegment te schetsen, vatten Filip Lemaitre en Arjan in ‘t Veld van bureau50 ‘20 silver trends’ samen. Deze trends kunnen alle bedrijven aanzetten om in te springen op de vele nieuwe kansen. Tom D'Halluin - Hoofdredacteur
Marketing- en communicatiestrategieën worden nog vaak op jongere consumenten gericht. Hierdoor blijft een gigantische groep links liggen waarvan 60+ de komende 15 jaar verantwoordelijk zal zijn voor de helft van de economische groei.
Koop met zekerheid bij een betrouwbare partner, inclusief garantie, kooktechnische ondersteuning en technische support. Rational verkoopt via nearlynewrational.be apparatuur die gebruikt is op beurzen of ingeruilde apparatuur. Ontdek het hier!
Uit de nieuwe cijfers van FAO bleek afgelopen zomer dat de wereldwijde productie van vlees voor het tweede jaar op rij licht daalt. Michael Gore, gedelegeerd bestuurder van Febev, ziet vooral heil in een betere voorlichting om het tij te doen keren.
In dit filmpje vertelt Jeroen Van de Broek, CEO FrieslandCampina België, hoe ze deze ambitie waarmaken door in te zetten op duurzaamheid doorheen de hele keten van gras tot glas.
De MX-30 is een elektrische mix tussen een SUV en een coupé die heel specifiek focust op milieubewuste fleetklanten. Voor wie geen te grote afstanden aflegt of voornamelijk in de stad rijdt, kan de MX-30 een perfect antwoord bieden.
Terwijl de functie van etiketten vroeger voornamelijk beperkt bleef tot de vermelding van de wettelijk verplichte informatie, gebruiken voedingsproducenten ze tegenwoordig ook om uit te pakken met extra informatie, zoals tips en recepten, promotionele acties, wedstrijden …
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.