naar top
Menu
Logo Print

VERLOOP WEDSTRIJD

De wedstrijd verloopt als volgt:

Retail Design Awards1 Inschrijven

U kunt zich tot en met 1 oktober 2018 inschrijven voor deelname aan de wedstrijd via het online inschrijvingsformulier.

2 Dossier indienen

Deelnemers dienen hun dossier volledig ingevuld terug te sturen naar Tom D'Halluin, tdh@pmg.be. De deelname aan de wedstrijd is pas voltooid als al het materiaal ten laatste op 15 december 2018 in ons bezit is.

3 Beoordeling via neutrale vakjury

Een neutrale vakjury bekijkt en quoteert de projecten op basis van objectieve criteria. Na een grondige analyse van de dossiers volgt een definitieve beslissing over de winnaars. Een cruciaal aspect in de beoordeling van de jury is een holistisch en overtuigend winkelconcept dat een perfecte mix van interieurinrichting (kleuren, materialen, verlichting), architectuur en visual merchandising belichaamt. De jury beoordeelt ook de mate van innovatie, een effectieve aanpak van de doelgroep en een duidelijk herkenbaar corporate design.

awards uitreiking4 Plechtige uitreiking

De wedstrijd kent zijn climax op de uitreiking van de verschillende awards tijdens een galadiner dat wordt georganiseerd op donderdag 7 februari 2019. Alle projecten die de shortlist gehaald hebben, worden voorgesteld en de winnaars bekendgemaakt.

Heeft u een bijzondere nieuwe of vernieuwde winkelrichting gerealiseerd?
Aarzel dan niet en stel deze aan ons voor.
Deadline inschrijven: 1 oktober 2018

Meer weten?

Contacteer Tom D'Halluin op het nummer +32 (0)50/24.04.04 of mail naar tdh@pmg.be.

TERUG MIJN FAVORIET

In samenwerking met

Retail Design Lab