07 maart 2018

VAKINFORMATIE VOOR RETAIL PROFESSIONALS

COLLEGA'S AANMELDEN ONLINE VERSIE BEKIJKEN

120pxNog te weinig beleving en authenticiteit in uw bakkerijafdeling
Voor (buurt)supermarkten en discountketens is er nog veel groeipotentieel in de verkoop van brood(producten). De consument is steeds op zoek naar beleving en authenticiteit! Ook Hendrik Durnez van Bio Bakkerij De Trog ziet een stijgende vraag naar ambachtelijke producten. Meer weten over brood en viennoiserie? Schrijf in voor gratis abonnement op het nieuwe magazine Bakery
Tom D'Halluin
Hoofdredacteur

Authenticiteit grootste werkpunt in bakkerijafdeling supermarkt

Naast de veranderende broodconsumptie bij de hedendaagse consument, willen ook steeds meer partijen zoals (buurt)supermarkten en discountketens hun graantje meepikken in de verkoop van brood(producten).
Volledig artikel lezen

Gratis abonnement op nieuw vakblad Bakery!

Op 2 maart rolt het eerste nummer van Bakery van de pers. Bakery is hét uitgelezen vakblad voor de bakker waarbij de focus op brood en viennoiserie ligt.
Lees meer

Video: Gouden Tavola's uitgereikt

 VIDEOIn Kortrijk zijn de Gouden Tavola's uitgereikt. In vier categorieën werden de meest innoverende producten vanop de beurs Tavola bekroond.
Video

Jermayo sauzen in nieuw kleedje

Jermayo stelt zijn assortiment sauzen voor in een volledig nieuwe verpakking. U kunt deze komen ontdekken én proeven op de stand op Tavola.
Volledig artikel lezen

Vind kwaliteit en diversiteit

Tavola presenteert om de twee jaar bourgondische klassiekers en trendy food, in een smakelijke mix van hoogwaardige producten.
Volledig artikel lezen

Nieuw leven voor topdelicatessen

Een nieuwkomer op Tavola blijkt toch een bekende te zijn: Heritage Food Brands. In 2017 opgericht door Peter Destrooper en Wim Van Roy, met als doel: internationale topdelicatessen nieuw leven inblazen.
Volledig artikel lezen

FreshBase oplossing voor wegen in retailsector

160pxFreshBase is de oplossing voor wegen in de retailsector: Eenvoudig, robuust, functioneel, duurzaam en ideaal voor supermarkten, slagerijen en speciaalzaken.
Lees meer

Tarteletto maakt gebak en patisserie rendabel

160pxGebak met eerlijke, natuurlijke ingrediënten, een authentieke receptuur en een eigentijdse verpakkingstechniek die een houdbaarheid garandeert van minimum achttien dagen.
Volledig artikel lezen

Maak kennis met cuissana®

160pxCuissana is 100% pure cacaoboter in poedervorm. Het is een zuiver plantaardige vetstof - zonder additieven, en geschikt om vlees, vis, groenten en zelfs de meest delicate producten zoals sint-jacobsvruchten, champignons en zelfs fruit te bakken.
Lees meer

Toffifee & Belgiums got talent

Toffifee en Belgiums got talent slaan de handen in elkaar. Als officiële sponsor van het populaire programma krijgt ook Toffifee de kans om zijn 4 talenten in de spotlight te zetten!
Lees meer

Cécémel ZERO speelt in op bewuste consument

160pxDe nieuwe chocoladedrank bevat enkel de van nature in melk aanwezige suikers.
Lees meer

Wonky overtuigt Colruyt

Helena Gheeraert (26) kon met haar dipsausjesbedrijf Wonky in het VIER-programma Leeuwenkuil 3 van de 5 topinvesteerders overtuigen.
Lees meer

http://retail.pmg.be

Deze mail werd verzonden naar #KORTEMAIL#

Gratis abonnement op nieuw vakblad Bakery!
uitschrijven - adverteren - nieuws melden - nieuwsbrief delen

Dit Online Magazine is een uitgave van Professional Media Group,
Torhoutsesteenweg 226, 2-6, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be