22 februari 2018

VAKINFORMATIE VOOR RETAIL PROFESSIONALS

COLLEGA'S AANMELDEN ONLINE VERSIE BEKIJKEN

120pxParticipatie is de nieuwe consumptie
Het internet zal de winkel vrijmaken! Met deze optimistische uitspraak begon
retailexpert Ibrahim Ibrahim zijn lezing op de E-Commerce Xpo. Maar! Winkels die zich niet aanpassen aan de toekomst, zullen alsnog doodgaan. In onze rubriek Retail Insights gaan we dieper in op de voordelen van selfcheck-out en daarnaast bekijken we ook hoe winkelwagens kunnen communiceren met uw klanten.
Tom D'Halluin
Hoofdredacteur

Retailexpert Ibrahim Ibrahim: aanpassen of doodgaan

Het internet zal de winkel niet dooddoen. Het zal hem vrijmaken!
Volledig artikel lezen

RETAIL INSIGHTS: Selfcheck-out vermindert kassafiles en loonkosten

Zelfscannen is interessant voor middelgrote aankopen, selfcheck-out voor kleine.
Volledig artikel lezen

RETAIL INSIGHTS: Winkelwagens zullen communiceren met de klant

Winkelwagens en -mandjes zijn maatwerk. Elke winkel is nu eenmaal anders, met eigen behoeften.
Volledig artikel lezen

Heerlijke delicatessen en high-end producten

Tavola is dé vakbeurs voor foodprofessionals met een voorliefde voor premium food en drinks.
Lees meer

Video: Award Show Gekozen Product van het Jaar

 VIDEOOp 6 februari vond de Award Show plaats van “Gekozen Product van het Jaar" in Theater Wolubilis in Sint-Lambrechts-Woluwe
Video

Case: kassageleidingssysteem bij supermarktketen Leclerc

Vooral de nutteloze en vaak zenuwslopende wachttijd aan de kassa moet vermeden worden of tot een minimum herleid worden.
Lees meer

http://retail.pmg.be

Deze mail werd verzonden naar #KORTEMAIL#

Retailexpert Ibrahim Ibrahim: aanpassen of doodgaan
uitschrijven - adverteren - nieuws melden - nieuwsbrief delen

Dit Online Magazine is een uitgave van Professional Media Group,
Torhoutsesteenweg 226, 2-6, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be