22 augustus 2018

VAKINFORMATIE VOOR RETAIL PROFESSIONALS

COLLEGA'S AANMELDEN ONLINE VERSIE BEKIJKEN

120pxAlter'native food wordt heel belangrijke trend
Producten met originele smaken en texturen, én met een duidelijke welzijnsdimensie zijn succesvol. Deze trend zal uitvoerig in beeld komen tijdens
Sial Paris in oktober. Dat blijkt trouwens ook uit een grootschalig onderzoek (iVOX), in opdracht van The Bio Veggie Company, over vegetarische eetgewoontes in België.

Tom D'Halluin
Hoofdredacteur

DRIE OP TIEN EET 1X PER WEEK VEGETARISCH

30% van de Belgen geeft aan minstens 1 maal per week een vegetarische maaltijd eten en 15% zou dat zelfs 3 maal per week doen.
Lees meer

WIN EEN SHOP DESIGN AWARD!

Heeft u geïnvesteerd in een nieuwe of vernieuwde winkel, aarzel dan niet en laat dit project beoordelen door een onafhankelijke jury met gerenommeerde retail- en interieurspecialisten.
Volledig artikel lezen

89% VAN ONLINE BELGEN OVERWEEGT ONLINEAANKOOP

E-commerce wordt meer en meer m-commerce (bestellen via tablet of smartphone) en de belangrijkste reden om online aan te kopen blijft gebruiksgemak.
Volledig artikel lezen

VOEDINGSPRODUCTEN OP BELGISCHE MARKT EVENWICHTIGER

De voedingssector verlaagde de afgelopen vijf jaar geleidelijk aan het suikergehalte en het aantal verzadigde vetten in voedingsproducten en voegde meer vezels toe.
Lees meer

http://retail.pmg.be

Deze mail werd verzonden naar #KORTEMAIL#

Alter'native food wordt heel belangrijke trend
uitschrijven - adverteren - nieuws melden - nieuwsbrief delen

Dit Online Magazine is een uitgave van Professional Media Group,
Torhoutsesteenweg 226, 2-6, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be