13 november 2024Betrouwbare en onmisbare vakkennis
foodretail in 2024 en 2025
Tom Penninckx, van NIQ (Nielsen), loodste ons begin oktober 2024 naar jaarlijkse gewoonte door een pak tendenzen in de FMCG-retailmarkt. Hij concludeert voor 2024 dat de FMCG-retailmarkt zich voorzichtig herstelt.
Alles moet duurzamer, terwijl de marges flinterdun blijven. Hoe blijft uw bedrijf winstgevend in de toekomst: zijn doorgedreven automatisering en digitalisering het antwoord? Het Food Process Seminar reikt op 21 november in Gent concrete handvatten aan om future-proof te worden!
Om aanstaande bezoekers van Ambiente alvast warm te maken, presenteert het gerenommeerde Stilbüro bora.herke.palmisano traditiegetrouw de stijltrends voor het komende jaar die als rode draad door de beurs lopen.
Creativeworld, de toonaangevende vakbeurs voor creatieve en DIY-producten, nodigt bezoekers van 7 tot 10 februari uit om drie nieuwe trendwerelden te ontdekken. Deze thema's, onderzocht door stilbureau bora.herke.palmisano, bieden inspiratie door ...
Iedereen is dol op chocolade, maar de cacaoboer die zorgt dat wij er in België van kunnen genieten, staat vandaag voor veel uitdagingen. Chocoladefabrikant Libeert en ontwikkelingsorganisatie Cunina slaan de handen in elkaar voor een pilootproject in Peru.
Tijdens het Food Process Seminar focust professor en zaakvoerder van de organisatie Pack4Food Peter Ragaert op trends bij voedselverpakkingen, mede gedreven door recente ontwikkelingen op vlak van duurzaamheidsinitiatieven.
Visuele presentatie speelt een cruciale rol bij het aantrekken van klanten en het stimuleren van aankopen. Als u een webshop beheert, is het zeker de moeite waard om het gebruik van 3D-beelden in overweging te nemen.
Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.