- 12 september 2019
- | 8 min. leestijd
Hoe visual merchandising uw omzet verhoogt
Waarom zijn sommige retailers meer succesvol dan anderen? Een vraag die u zich ongetwijfeld al gesteld heeft. Het antwoord op die vraag is vaak het gebruik van visual merchandising. Een term die de laatste jaren steeds meer aandacht krijgt, en terecht, want de positieve effecten ervan zijn bewezen. Bovendien is visual merchandising veel meer dan wat mooie productpresentaties in uw winkel. Wat zijn de basisprincipes en hoe kan u deze toepassen in uw zaak? Michèle Van Wambeke, visual merchandiser, geeft u dan ook graag tal van tips.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.