CARREFOUR KLAAR VOOR VIJFDE WK-ACTIE

“De verwachtingen zijn bijzonder hooggespannen"

Voor het vijfde jaar op rij heeft Carrefour een partnership met de KBVB (Koninklijke Belgische Voetbalbond) om anderhalve maand voor de start van het WK - d.i. dit jaar van eind april tot 14 juni - een promocampagne te voeren voor de Rode Duivels. “De verwachtingen zijn hooggespannen", zegt Baptiste van Outryve, Director PR & Corporate Communication bij Carrefour België. “Sinds het eerste jaar van dit partnership (2014) doet de campagne het goed, en elk jaar beter. We leren ook elk jaar bij. Intussen werd het partnership verlengd tot 2020."

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.