- 29 november 2017
- | 2 min. leestijd
Campina lanceert melkdrank met smaakje
De melkcategorie binnen het food- en retailkanaal staat onder druk, en daar wil Friesland Campina iets aan doen. Want uit Nielsen onderzoek blijkt dat zuivel een heel belangrijke categorie is voor elke retailer: ze vertegenwoordigt circa 13% van het totale pakket FMCG-waarde (Fast Moving Consumer Goods). Binnen die grote zuivelfamilie is melk goed voor 11%, en het product kent daarbij een loyaal publiek.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.