Lidl België lanceert ‘supereerlijke’ chocolade van eigen huismerk  

Lidl België lanceert ‘supereerlijke’ chocolade van eigen huismerk

Lidl België lanceert ‘supereerlijke’ chocolade van eigen huismerk Ghanese cacaoboeren krijgen extra premie bovenop fairtradeprijs Lidl heeft haar eerste superfairtradechocolade voorgesteld: ‘Way to Go!’. Dat gebeurde in aanwezigheid van uittredend vicepremier en minister van Ontwikkelingssamenwerking Alexander De Croo. Daarmee voegt Lidl, naast de klassieke fairtradechocolade van het eigen huismerk, een nog eerlijker chocolade toe aan haar assortiment op de Belgische markt. De primeur kadert in hun strategie om het assortiment elk jaar tien procent duurzamer te maken. Lidl verkoopt al enkele jaren fairtradechocolade. Zo garanderen ze de consument dat de boeren die de cacao produceren en verwerken, op een eerlijke manier worden behandeld. Nu gaan ze boeren een extra premie betalen, wat een primeur is. De consument zal de chocolade herkennen onder de naam ‘Way To Go!’ en weet op die manier dat zijn geld goed terechtkomt. De chocolade is bovendien 100% traceerbaar tot de ...

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.