- 22 januari 2019
- | 2 min. leestijd
Promarket wordt Pro-mailing
Meer dan negentig procent van de Belgen opent dagelijks zijn brievenbus. De retailmarkt is een belangrijke doelgroep binnen huis-aan-huisbedeling en direct mail. Pro-mailing begeleidt de lokale supermarkt bij het versturen van postale reclamezendingen. En ook voor het ontwerp en drukwerk kan je op Pro-mailing rekenen. Dankzij het volumecontract met bpost en de vlotte samenwerking met Belgische drukkerijen kan dit allemaal tegen het meest interessante tarief.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.