- 07 juni 2018
- | 5 min. leestijd
Focus op marktgevoel én digitalisering bij presentatiemeubels
Vele supermarkten zetten vandaag in op hun unieke troef: verse producten. Die versheid wordt ten volle benadrukt door de presentatiemeubels: ze bestaan uit duurzame materialen, zijn basic en trekken niet de aandacht, maar zetten het product voorop. Dat is zeker het geval bij groenten en fruit, maar ook bij de broodafdeling: glazen boxen benadrukken het verse, het krokante. Zelfs de rekken voor gewoonteproducten zijn 'back to basics', om vooral de artikels in de kijker te zetten. Tegelijk denken fabrikanten na over hoe ze beeldschermen onopvallend kunnen integreren in hun meubels, waarmee u straks aan narrowcasting kunt doen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.