ROL VAN WINKEL IN OMNI-CHANNEL  

ROL VAN WINKEL IN OMNI-CHANNEL

ROL VAN WINKEL IN OMNI-CHANNEL Rapport Onderzoek van Sapio Research in opdracht van Zetes onthult de kloof tussen klantenverwachtingen en wat retailers kunnen doen om hen tegemoet te komen. Meer dan 200 senior retailers en 2200 klanten in Europa werden ondervraagd. Enkele resultaten: • Voorraadnauwkeurigheid is cruciaal: 87% van de klanten gaat niet op zoek naar een winkelmedewerker als een item niet in het schap ligt • Klanten zijn ongeduldig: 30% wacht niet langer dan 2 minuten om te weten of een gewenst artikel op voorraad is • Gebrek aan realtimevisibiliteit: Slechts 20% van de retailers maakt gebruik van geautomatiseerde systemen met realtime updates, dit met hiaten in visibiliteit in het leveringsproces tot gevolg   Download het Rapport

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.