- 13 december 2019
- | Bron: Bakery
VLAM presenteert jaarprogramma 2020
VLAM presenteert jaarprogramma 2020 Marketingplannen voor verschillende productgroepen uitgelicht VLAM presenteert zijn promotieplannen voor 2020 in een jaarprogramma. Daaruit blijkt dat het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing nadenkt over zijn plaats en rol in een steeds sneller veranderende wereld, waarin gezondheid en duurzaamheid belangrijke consumentendrijfveren zijn. “Om impact te creëren op de binnenlandse markt zien we dat heel concrete inspiratie die een gezond chauvinisme aanwakkert, het beste werkt. We bundelen deze op Lekkervanbijons.be en laten ons hierbij leiden door de seizoenen. We sensibiliseren ook via het onderwijs en lanceren een nieuwe onderwijstool voor leerkrachten uit de derde graad van het lager onderwijs opdat kinderen van jongs af leren wat lokaal is en wat gezond is. We blijven sterk inzetten op marktonderzoek en bevragen de consumenten om de verworven kennis vervolgens door te geven aan het bedrijfsleven. Op die manier ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.