naar top
Menu
Logo Print

Heinz stelt nieuwe dressings en basistomatenproducten voor

2019 wordt jaar vol innovaties bij Kraftheinz

Het jaar is nog maar net begonnen, en Heinz lanceerde al heel wat nieuwe producten: zeven saladedressings én een range Heinz-basistomatenproducten voor de foodservicesector. De categorie van de saladedressings groeit volop, en de verwachte trend is dat de groei van de gehele dressingsmarkt zich de komende paar jaar nog zal doorzetten. Bij salades valt eindeloos te variëren qua ingrediënten en ook dressings geven salades net dat beetje extra smaak.

Heinz saladedressings
Heinz’ innovatieve aanbod van saladedressings bevat zowel favorieten als nieuwe smaken

Nieuwe saladedressings

Bij de ontwikkeling van de nieuwe saladedressings heeft Heinz goed gekeken naar het recept, de smaken die het merk wou introduceren en wat er al beschikbaar was op de markt.

Tal van smaken

Zo bevatten de nieuwe dressings geen conserveermiddelen en kunstmatige smaakstoffen. Ook zijn ze glutenvrij. Steeds meer klanten vroegen hier de afgelopen jaren naar, dus heeft Heinz daarop ingespeeld.
Qua smaken bieden de nieuwe saladedressings uiteraard enkele favorieten zoals Caesar en Vinaigrette, maar ook hier vernieuwt Heinz met smaken zoals Forest Fruits en Lemon Herb.
De saladedressings zijn niet alleen lekker bij uiteraard salades, maar ook heerlijk bij andere gerechten. Denk aan een geitenkaasbruschetta met de Balsamico-dressing of een zalmfilet met Honing Mosterd-dressing. Voor wie ermee culinair aan de slag wil gaan: samen met het aanbod lanceerde Heinz een inspirerende brochure met recepten.

Handig en mooi

De nieuwe dressings zijn beschikbaar in een 800 ML-formaat en vallen makkelijk te doseren. De Vinaigrette is ook verkrijgbaar in een 5 L-formaat. De producten hoeven voor gebruik niet geschud te worden en zijn na het openen 8 weken houdbaar. De dressings zijn niet alleen goed te gebruiken in de keuken, maar staan ook leuk front of house op de saladebar. 

Heinz tomatenproduct
Ook Heinz basistomatenproducten bevatten geen kunstmatige smaakstoffen

Nieuwe tomatenproducten

2019 is een jaar vol innovaties binnen KraftHeinz-foodservice. Zo introduceerde Heinz - dé tomatensauskenner bij uitstek - in januari ook een range Heinz-basistomatenproducten. In retail zijn deze producten al bekend, maar ze zijn nu ook doorontwikkeld voor het foodservicekanaal.

Sterk uitgebreid gamma

Tot voor kort was alleen Heinz Frito voor uw professionele keuken beschikbaar. Dit product heeft een rijke basis, waarbij knoflook en ui al mee sudderden.
Met de komst van de nieuwe producten wordt het portfolio van basistomatenproducten uitgebreid en biedt Heinz nu een zeer divers assortiment: van de bekende tomatenpuree tot gepelde tomaten of tomatenblokjes. Opnieuw zonder kunstmatige smaakstoffen en vanzelfsprekend glutenvrij.

Zeer veelzijdig inzetbaar

Elk product heeft zijn eigen specialiteit en u kunt er steevast op heel wat manieren mee koken. Zo zijn de tomatenproducten van Heinz niet alleen perfect voor in Italiaanse gerechten, maar ook in vele andere keukens te gebruiken. Denk maar aan een chili con carne of een Spaanse gazpacho. Nog meer inspiratie vindt u vanaf maart in de brochure met recepten die bij dit aanbod past.

Zin om al dat lekkers te proeven?

Ontdek en proef beide ranges bij de KraftHeinz-stand 1a19 op de Horecatel-beurs. Bestellen kunt u via uw groothandel. Ook kunt u contact opnemen met de sales support van KraftHeinz België. 

HJ HEINZ BELGIUM

HJ HEINZ BELGIUM

CAMPUS BLAIRON 700
2300 TURNHOUT
+3214404040
-
www.heinz.be